Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч есдүгээр сард 423 иргэн хандсанаас 115 утсанд 377, чатботод 18, и-баримт аппликейшнд 17, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 11 гомдол мэдээлэл ирсэн байна.
Үүнээс 383 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 12 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, дөрвөн иргэний санал гомдлыг хариуцсан салбарт шилжүүлэн, 24 иргэний 15.397.000 төгрөгийн мөнгөн хохирлыг барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 170, харилцаа холбоо 61, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ долоо, цахилгаан тав, банк, санхүү, даатгал 23, барилга 20, боловсрол 12, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой зургаа, контор 34, НӨАТ зургаа, өрсөлдөөн дөрөв, СӨХ найм, тасалбартай холбоотой гурав, түрээсийн асуудлаар нэг, шатахуун зургаа, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 10, бусад асуудлаар 47 иргэн хандсан байна гэж ШӨХТГ-аас мэдээллээ.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Сэтгэгдэл бичигдээгүй байна